Friday, January 16, 2009

huuuU

hari ni hari jumaat..
aku bagun awl sket..dalam kul 330pg dah bgn,niatnye bgn nak mghafal huhu(rajin plak bdk ni)huhu..madah seterusnya hari ahad nih(Tafir ayat Ahkam),gap 2hari..lame lah gak,berbanding madah2 b4 nih selang sehari(perit gak)tp alhamdulilah..
em nak tulis ape nih ek??..ntahla..ikut gerak tgn jerla..pas bjya mghafl sebghagian aku bhnti+masjid(subuh)(nih cerita flash back la,jgn pening)haha smpai umah,smbng lagi mghfl,em sedang2 aku mghafal..tetiba aku tnmpak..tnmpak kompter aku,pastu..tgk line mcm ok lak pgi2 ni..so aku pn mulalah mghampiri mouse n keybord..smbil meletakkn khulasah tafsir disebelah ku(kitab A'immah)(Doc Mohd Ismail)..(adegan mcm nih jgn ditiru xelok,huhu)..em mula lah aktiviti aku...mmbelek2 ape yg ade pagi nih,akhbar,cek2 email,ym,blek2 blog org(xda kerja) pastu aku msuk blog http://akusape.blogspot.com/(buka dr blog http://purnamarjuna.blogspot.com/ )
ok gak blog 'aku sape' nih.universal gitu..huhu(gud job bro)pastu aku tnmpak satu lagu dari adamAF2(huhu)..so aku dwlod la saje nak dgr..lalala,tjuk dia KU BERTANYA..

p/s acctualy,aku nak share lagu nih jer..yg atas tu aku tulis tuh saje jer..haha,dah2 la..baik gi smbng mghafal lagi bgus kan..(insaf)hehe..salam





Adam af2:Ku Bertanya

Adakah diriku kau tak perlu lagi
Adakah cintaku kau tak perlu lagi
Adakah dirimu dah berubah hati terhadap diriku

Adakah insan lain bertakhta di hatimu
Hinggakan dirimu mengubah cintamu
Manakah janjimu yang kau beri dulu kepada diriku

Kau pernah berkata cintamu adalah selama-lamanya
Bulan menjadi saksi pada malam itu
Kau kata kau cinta

Sayangku dengarlah rintihan hatiku
Ingin kau kembali seperti dahulu
Kenangan di jiwa membuat ku rindu kepada dirimu

Kau pernah berkata cintamu adalah selama-lamanya
Bulan menjadi saksi pada malam itu
Kau kata kau cinta

Kiranya diriku kau tak perlu lagi
Simpanlah kenangan cinta kita di hati
Walaupun sukar, ku akur kali ini
Biarlah ku pergi

Maafkanlah ku bertanya



Ku Bertanya - Adam AF2

No comments: