Monday, March 16, 2009

pagi yang indah~

Bila saya bangun sahaja pagi ini..ini yang tergerak saya nak tulis(xbsuh muka lagi)(haha) tapi sebelum itu sbb sy terjaga nih,sy bermimpi.."saya naik moto.tetiba kena tahan polis,time tu sy tgk dh ramai dh kena tahan,yg peliknyer diorang tahan terus masukan moto kami2 ke dlam lori,uish..pastu sy pn tnyer kt satu abg polis nih,sy ckp.."cik apa salah saya ni?,sy xpernah wat salah lagi..pastu lantas dia menjawap..'tak ape nnti kat balai kita cerita,lagi pun kitakan jiran..(aku tergamam)...jiran??(??????)...em=)


okla..abaikan mimpi itu,saya pn tak faham..gagagaga,yang saya nak tulis ini sebenarnya..


"...Bila mana kita cuba 'mempertahankan' sesuatu,disitu lah kita akan didatangi pelbagai 'rasa' semacam 'sabar' 'sedih' 'keliru' ' kecewa' patah hati' 'buntu' 'putus asa' 'stress' tertanya-tanya' 'tak bersemangat'..lagi apa ek?..emm semacam2 lagilah..tapi jikalau pula kita sudah 'tidak ada keinginan' makanya kita akan mgmbil langkah'bersahaja'...mcm 'rilek sudah'..haha

n last..sampai bile kita nak 'berdiri' kalau dengan segala apa yang kita lakukan tiada isitilah 'dihargai'..ada ke 'manusia' yg tak pernah 'penat' ek..hehe
meminjam kata bakal seorang doc(insyallah ameen).. 'banyak lagi benda penting yg harus kita fikirkan..apa pn hidup perlu dteruskan..perjalanan masih jauh"..thnks=)

Sekian pagi ini..


oh lupe arini nak turun ker kaherah,yeah!..sbb nya ada Bazaria Selat Tebrau(johore) start dari semalam lagi (15-18)..kat situ nnti mcm2 ada..meh la!! join sekali..bwk kawan3!..hehe..yg terlintas kat gue punya fikiran skng..roti canai pandir..mee bandung bro iqbal..laksa cik nani awek alwee..kuew teaw goreng(mengidam)(nyum3)..hahaha yg tuh fav kot..tp bayak lagi lah juadah yg disediakan..serius xkan rugi kalau datang!..ahlan3!..hehe(mcm promote dah) gagagaa...peace (-_=)

4 comments:

norule said...

"...Bila mana kita cuba 'mempertahankan' sesuatu,disitu lah kita akan didatangi pelbagai 'rasa' semacam 'sabar' 'sedih' 'keliru' ' kecewa' patah hati' 'buntu' 'putus asa' 'stress' tertanya-tanya' 'tak bersemangat'..lagi apa ek?..emm semacam2 lagilah..tapi jikalau pula kita sudah 'tidak ada keinginan' makanya kita akan mgmbil langkah'bersahaja'...mcm 'rilek sudah'..haha

serius kata2 ni sgt m'dlm.1 hari nnt,akn ku pnjam.

(tersentak!)

norule said...

heaven!mknn jhr mmg t'besh!ahha

sHaH rIzAn_n_FaMiLy said...
This comment has been removed by the author.
sHaH rIzAn_n_FaMiLy said...

hehe..xda la cik norul biase jer tuh..mungkin 'pengalaman' yg sentiasa mengajarku..peace~...

n

yer!! johor best!..mcm2 ade..nyum4
=)