Friday, May 27, 2011

catatan rindu.


benar.memang susah...memang susah pada saya tapi awk tak perlu risau.saya adalah siapa yang awk pernah kenal.sy juga tak pernah nak 'ubah' siapa saya.atau harus saya sampai berpura-pura.

saya cuba 'beri' yang sebaiknya untuk awak dan senantiasa nakkan yang terbaik untuk awak.dan memang itu yang sesungguhnya saya cuba..

saya juga akur.bila awk pilih macam ni,Ini semestinya yang terbaik untuk awk.awk bukanlah seseorang yang melakukan tanpa bersebab.Itu awk yang saya kenal.
walau mungkin ini bukan sesuatu yang mudah untuk saya terima..InsyaAllah


Tapi,selagi mana itu yang 'terbaik' dan sangat baik buat awak..saya pasti nak melakukannya.

..walaupun hakikatnya awak semakin jauh ^_ (cool ejan) huhu


terima kasih atas pengalaman ini.


-kerana setiap bernama kerinduan Ada disebalik tirai nostalgia-

No comments: